از به روز شدن مدام الگوریتم های گوگل خسته شده اید؟


از گوگل گرفته الی اینستاگرام، مارکتینگ دائماً در حال تغییر است و روز به روز هم سخت تر می شود.


حتی اگر به این کمپانی ها پول هم بپردازید تضمینی در موفقیت تان نیست.


می توانید تجربه کنید. آزمایش و تست کنید.


ولی امروزه دیجیتال مارکتینگ و اجرای بازاریابی جاذبه ای به سادگی ماضی نیست.


در ماضی شرکت ها سرمایه گذاری عظیمی روی زیرساخت ها و استخدام مهندسان می کردند.


ولی امروزه، به کمک فناوری و سایت هایی همانند آمازون و دیجی کالا بسیاری از خرج های زیرساختی کاهش پیدا کرده است.


بنابراین امروزه شرکت ها روی یک چیز تمرکز می کنند…


حتماً می توانید حدسش را بزنید.


بازاریابی


امروزه ایجاد شرکت هایی که تمرکزشان روی به دست آوردن مشتری است خیلی راحت تر و ارزان تر از قبل شده است.


به همین دلیل است که بازاریابی الی این مرز رقابتی است.


ولی یادتان باشد این سوژه نمی تواند جلوی ترقی تان را بگیرد.


بلکه فقط به این معنی است که برای کامیابی در این فضای به شدت رقابتی باید خلاقیت اکثریت به خرج دهید.


حالا برای آغاز بیایید چند تاکتیک دیجیتال مارکتینگ که هنوز در فضای رقابتی امروز جواب می دهند را با هم بازبینی کنیم:


تاکتیک ۱) بازاریابی دوباره ویدیو

می خواهید تاکتیک افزایش فروش اینترنتی با بالاترین نرخ تبدیل را به شما نشانه دهم؟


اگر فردی سبد خرید را به چهره نصف کاره خلاص کرد، برایش ویدیویی بفرستید و مزایای به کارگیری خدمات یا کالایتان را به او بگویید.


شاید باورش دشوار باشد ولی به ازای هر یک تومانی که روی این تاکتیک سرمایه گذاری کنید، ۱۷ تا ۲۰ تومان به دست می آورید.


اگر تنها همین تاکتیک را پیاده سازی کنید، نتایج خیره کننده آن شما را حیرت زده خواهد کرد.


چه در کسب و کارتان با مشتریان سازمانی طرف باشید B2B و چه با مصرف کنندگان نهایی B2C به کارگیری این تاکتیک به کارتان می آید.


فقط یادتان باشد ویدیوهایتان پایین ۵ دقیقه باشند.


تاکتیک ۲) برعکس عمل کنید

بسیاری از کمپین های بازاریابی مجدد شکست می خورند و آن قدر ها هم به روش افزایش بازدید از گوگل  فروش اینترنتی منجر نمی شوند.


می دانید چرا؟


چون فرد را به همان صفحه ای که قبلاً برمی گردانند که دفعه قبل به خرید وی یا سپریدن هر قصد دیگری منتهی نشده بود.


یا به عبارت دیگر تبدیل نشده بود.


مثلاً فردی بعد از بازدید از صفحه فرآورده بدون این که خرید انجام دهد صفحه را ترک می کند.


بعد در سایت دیگری تبلیغ همان فرآورده را می بیند که پس از کلیک روی آن وارد همان صفحه ای که قبلاً ترک کرده بود می شود.


خب معلوم است که این کار پاسخ نمی دهد.


به جای این کار، فرد را به صفحه ای هدایت کنید که محصول یا خدمت تان را با طریق ای کاملاً متضاد شناسایی می کند.


مثلاً اگر در صفحه فرود قبلی به صورت منطقی تبلیغات سپریدن می دادید سعی کنید در بازاریابی دوباره به جای عقل و کَرویز با زبان احساسی با بیننده وابستگی استوار کنید.


این طور به این سوژه نگاه کنید:


حتماً فرد بازدیدکننده دلیلی داشته که همان ابتدا از شما خرید سپریدن نداده است.


پس دفعه دوم باید چیز متفاوتی رو کنید الی او را بالاخره به مشتری تبدیل کنید.


تاکتیک ۳) تسویه دو مرحله ای بهتر از یک مرحله ای است

بنا به تجربه با دو مرحله ای کردن تسویه حساب در فروشگاه تان می توانید به طور میانگین بین ۹ تا ۱۱ درصد رشد فروش داشته باشید.


چه سایت تان فروشگاهی است و چه سازمانی، دو مرحله ای کردن تسویه حساب باعث افزایش فروش اینترنتی می شود.


دور از ذهن به نظر می رسد اما وقتی فردی نام و ایمیل خویش را به شما می دهد، آسان تر اطلاعات دیگر را در اختیارتان پیمان می دهد.


می پرسید چرا؟


چون از قبل وارد فرایند دادن اطلاعات شده است.


همچنین می توانید به تمام کسانی که مراحل ثبت اسم را کامل نکرده اند ایمیل بفرستید و برخی از آنها را به مشتری تبدیل کنید.


البته اگر مثل آمازون و نایک برندی نیرومند دارید این سوژه چندان مهم به عقیده نمی رسد.


ولی اگر برندتان آنقدر ها هم نیرومند نیست – که به شکیبیدن بسیار هم همین طور است – تسویه حساب سایت را دو مرحله ای کنید.


پس چه صفحه تان به منظور تولید سرنخ برپایی شده و چه صفحه تسویه حساب سایت فروشگاهی دارید، ساختاره دو مرحله ای یادتان نرود.


تاکتیک ۴) لینک های سایدبار را فراموش نکنید.

در تمام صفحات سایت تان در تقدیر نوار کناری به محتوای کلیدی خویش لینک دهید.


وقتی می گویم تمام صفحات منظورم تمام صفحات است.


نیازی نیست که لینک تان حد انکر تکست داشته باشد …


ولی اگر داشته باشد نیروی محتوای کلیدی تان اغلب می شود.


بعد از یک سال هم این صفحات کلیدی در گوگل با عبارات رقابتی به صفحه نخست گوگل می آیند و منجر به افزایش بازدید سایت تان می شود.


تاکتیک ۵) از پیشنهادات گوگل در متن مقالات تان کاربرد کنید.

اگر در عباراتی که کمابیش دوست داشتنی هستند در گوگل رتبه گرفته اید آنها را وارد آلت LSIGraph کنید.


خروجی پیشه عبارات طولانی است که ملت در گوگل جستجو می کنند.


کلمات کلیدی طولانی که این آلت به شما می دهد را در آن صفحه ای که با عبارت اختصار تر رتبه گرفته اید جاگذاری کنید.


با این تکنیک ظرف ۳۰ تا ۶۰ روز می توانید ورودی به آن نوشتار را به شیوه چشم گیری افزایش دهید.


فقط حواستان باشد کلمات کلیدی طولانی را به زور و به طور مصنوعی در متن نچپانید.


به جای آن کوشش کنید محتوایتان را طوری باز طراحی کنید که آن جستار ویژه را نیز به خوبی پوشش دهد.


این هم تکنیک سایر افزایش بازدید سایت.


تاکتیک ۶) به ارسال ایمیل اکتفا نکنید.

برای افزایش بازدید سایت از کانال های غیر از موتورهای جستجو چه می کنید؟


ایمیل مارکتینگ چیزی است که خیلی از سایت ها از آن بهره‌گیری می کنند.


اگر به آن پوش نوتیفیکیشن و چت بات را نیز اضافه کنید می توانید دو برابر بازدیدی که از ایمیل می گرفتید را داشته باشید.


یعنی مثلاً اگر ایمیل برای شما ماهی ۱۰۰۰ بازدیدکننده می آورد، پوش نوتیفیکیشن و چت بات ها می توانند دست کم ۱۰۰۰ بازدید دیگر در ماه برایتان بیاورند.


البته خوب است در اینجا اشاره کنم که صحیح است که پوش و چت بات نرخ کلیک بالاتری نسبت به ایمیل دارند ولی نرخ لغو عضویت در آن ها از ایمیل بالاتر است.


دفعه بعدی که داشتید ایمیل ارسال می کردید، یادتان باشد که همان پیام را با پوش نوتیفیکیشن و چت بات هم ارسال کنید.


تاکتیک ۷) عبارات جستجو که دربرگیرنده برند شما می شود تند ترین مسیر به دست آوردن رتبه است.

مهم نیست در چه صنعتی فعال هستید.


هر چه کسان اکثریت نام برند شما را در گوگل جستجو کنند، نتایج سایت تان سریعتر در گوگل بالا می آید که منجر به افزایش بازدید سایت می شود.


و این رویداد فقط برای کلمات کلیدی شامل برند تان نیست.


بلکه حتی کلمات کلیدی کلی هم که رقابتی ترند رتبه می گیرند.


فرض کنید اسم برندتان «ABC» است و گویه کار و جنبش تان «دوربین مداربسته».


اگر تعداد جستجوهای «دوربین مداربسته ABC» افزایش یابد، خواه طاقت خواه رتبه شما در واژه کلیدی «دوربین مدار بسته» هم افزایش می یابد.


خبر خوب این که در صورت به کارگیری این تکنیک ظرف ۲ لغایت ۳ ماه نتایج را می بینید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سایت ,تاکتیک ,افزایش ,صفحه ,گوگل ,ایمیل ,افزایش بازدید ,بازدید سایت ,کلمات کلیدی ,تسویه حساب ,یادتان باشد ,کلمات کلیدی طولانی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تیکه های باحال خوزســــتان وگـــــذری بر روســـتای حــــــــاج منعم وقتی روز به‌ روز بزرگتر می‌شوی Leslie باشگاه خبرنگاران جوان فصل خزان رویال دانلود Christopher